2015. augusztus 27., csütörtök

Visszatértem - Fesztiváli tömegnyomor

Halihó! Bocsánatot kérek a nagy késésért, de kicseszett velem az internet... Legalább ezalatt a hosszú idő alatt, egy rakatnyi kifilézni való sztorit gyűjtöttem össze.  
Úgy döntöttem, hogy most válasszatok Ti, hogy melyik történettel kezdjem. Kíváncsi leszek, hisz mindegyikbe szívesen belevetném magam. :) Jobb oldalt lehet majd szavazni, remélem sokan vagytok velem. 

Fesztiváli tömegnyomor (J.B)

Hűha... Hol is kezdjem? Nagyon sokat utaztam, hogy elmehessek erre a rendezvényre. Nem, nem Budapestről van szó! A külső szemlélők szerint ez egy rakat kaka, mivel semmi Robbie Williams. Most szólok, EZ NEM EGY SZIGET BEJEDZÉS! Nem szeretném még jobban növelni, a már így is egeket rengető rajongói táborát. Ha valaki arról a fesztiválról akar olvasni, menjen át a Viva Tv honlapjára, vagy K. Tibi Instagram oldalára. :) 
Na szóval... A fesztivál. 
Fellépőként nem sokat láthattam belőle, viszont amit láthattam... Hát, nem volt túl kegyes. Csupa erőszakos eladó. 
Ha belépsz a területre, három út közül lehet választani. Bal oldalt bizsuk, és virágboltok, Jobb oldalt az ugrálóvárak, dodzsem, és minden méregdrága cucc, amikért sokat kérnek mégis öt perc alatt megunja az ember. 
Halál unalmas volt... Öt lépést tettünk még, és valaki egyből bordán könyökölt. 
Amikor be akartam szólni nekik, a társam (akivel elmentem) megmarta a kezem... Köszönöm! 
- Ne pofázz nekik, mert az egyik visszajön és pofán ver. - dünnyögte és elengedte a kezem. 
Csöndben álltam a lábfejembe fúródó tűsarkú cipőket, de a pohár mégis betelt amikor az egyik árus túlzottam erőszakos volt... Az édesanyámmal sétálunk el a standja mellett, amikor az utánunk sétáló hölgyre rászólt. 
- Jó estét, jöjjön vissza van magára való ruhám is. Igazán nagydarab hölgyeknek. Nézze meg! - 
A hölgy hitetlenkedve megfordult, és égő vörös fejjel sétált a standos felé. A ruha mellesleg, borzasztó nagy méretű volt... 
- Ez pont a maga fajta nagydarab hölgyeknek van. - 
A nő megfordult, megnézte a ruhát, majd lebunkózta az eladót. Ezen a nő felháborodott, és motyogott még egy sort az orra alatt. Anya elsétált mellettem, hogy hagyjam annyiban. 
- Ha neked mondta volna, én biztos visszamegyek és felrúgom... - mormoltam, amikor megláttam hogy a megalázott nő, elrohan mellettem. 

Ezt a történetet nem azért meséltem el, mert annyira nagy hűhó, de szerintem rohadt nagy köcsögség, ha egy ember így megalázza a másikat. Ha nem érted, képzeld magad oda a nő helyébe. Azt mondják kövér vagy. Még egyszer azt mondják. Van erre, egy rövid idézet... 
"Beléd rúg egy köcsög, aztán elvárja, hogy nevess... Én meg megdöglök, hogy szeress." 
Ennek az idézetnek inkább az első fele számít... De remélem, hogy mindenki érti és beleéli magát... 

Igen, belátom ez egy eléggé lapos és értelmetlen bejedzés volt, de most egyáltalán nem vagyok boldog hangulatomban. A srác aki bejön, összeszűrte a levet a barátnőmmel, és elhanyagol miatta... A kis Opália fontosabb lett neki, mint én. Pff... Majd rájön... :) Vagy nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése