2015. augusztus 5., szerda

2015 - Sajnálom, Directioner!

Kukutsyn! Erőt vettem magamon, és megpróbáltam leírni a gondolataim a "Vége a boldogságnak" dolog miatt. Igen, perpillanat ez egy 1D trend. SAJÁT VÉLEMÉNY! 




Egy ideje én is nyomon követem a dolgokat, és tisztán állíthatom, hogy a Direcitoner fandomot, tényleg veri a sors. A lavina Zayn Malik kilépésével kezdődött, és talán a banda feloszlásával végződik.
 (Amit egyáltalán nem kívánok, mert én is a Directioner család egyik kis rangú tagja vagyok.) 
Vegyük össze, milyen hírek kaptak szárnyra. Louis apa lesz. Amikor ezt legelőször megláttam, a szívgörcs kapott el, és a sírhatnék is, pedig sose voltam kimondott rajongója a kék szemű fiúnak. Mégis, nehezemre esik elhinni, azok után, hogy négy évig volt kapcsolatban, Eleounor Calder nevű gyönyörű barátnőjével.
A sztori kissé homályos, hisz a lányról elég keveset tudni, mégis felröppent a terhességi hír.
Egy csoportban, az emberek közzé tettek egy képet, amin Louis Twitteren válaszol egy rajongónak, a gyerekről.
Fan: Izgatott vagy? 
Louis: Igen, rohadtul izgatott vagyok és várom, hogy a rajongók kilenc hónap múlva lássanak egy nemlétező gyereket.

Igaz, egyesek azt mondták ez igazi, ami most mégis úgy tűnik, hogy simán PS. (photoshop)
A másik ok: Amikor a lánynak volt még Twitter fiókja, kiírta, hogy "I'm not pregnant!" ami szintén összezavarta a rajongókat.
El tudom képzelni, hogy mennyire idegőrlő lehetett a válaszra várni, amit két hónapig nem kaptunk meg.
A tegnapi interjún viszont, fény derült az igazságra. Az "igazság" szerint, Louis Tomlinson TÉNYLEG édesapa lesz...

__________________________________________________________

Harry Styles-t lelövik. 
Na ez az, ami szerintem a legkevésbé igaz. Telt házas koncert közben, izeg - mozog a színpadon, körülötte biztonsági őrök hadai. Ha egy retardált állat előhúz egy pisztolyt, száz százalék, hogy teli torokból üvölt rá a mellette álló. Plusz, a hír már másodjára lobban fel, és anno' se történt semmi. Csak egy egyszerű félelemkeltés. Sokkal több lesz a biztonsági, és gondolom Harry is óvatosabb lesz.
Nem hinném, hogy létezik olyan szörny, aki le merné lőni ezt a fiút. Akinek még a szíve is aranyból van... :)

Zerrie szakított 
Zayn Malik és Perrie Edwards szakítása, már HIVATALOS. Akit legjobban szerettem, az talán Zayn volt. Nagyon sajnálom ezt a dolgot... De, szerintem mindenkit érdekel, hogy mi történt? Egyes rajongók szerint, összeáll a két kép: Zayn aláírta a szerződést, utána pedig egyből szakítottak Perrie-vel. 
Ki tudja?

Niall Horan rendőrt hívott a rajongókra
Egyeseket megrázhat ez a hír, és most mindenki utálkozik, TELJESEN FELESLEGESEN! Niall csak próbálta élvezni a New York-i perceket, de nem jött össze, mert a fanok bandástul követték őt. Figyelték, nem hagyták békén, és úgy tűnik a sokadjára elhangzott figyelmeztetés ellenére is tovább zaklatták az Ír világsztárt. Őszinte legyek? Én is ezt tettem volna. Bár amilyen rövid idegzetű vagyok, jobban jártak volna a fakabátosokkal.

Liam Payne 
Ennek nem tudok különösebb címet adni, csupán annyi... A mocskos paparazzik menjenek NYALJANAK FALAT! :)
A szívem szakadt meg, amikor láttam a videót, ahol Liam elől lohol, mögötte pedig a barátnője, Sophia, akit karon ragadott a fiú biztonsági őre. Undorító, hogy milyen  emberek léteznek. Szépen, nyugodtan elmondta, hogy hagyják békén. Utána meg posztolt Twitterre, hogy a rajongói erőszakoskodnak. Erről most Ő tehet?
  Ez az egész hűhó, egy autogram miatt kezdődött.
Fan: Liam, most komolyan? 
Liam: Sajnálom, de egy kis időt a családommal szeretnék tölteni. 
Fan: Ezért szeretjük jobban Harry-t. 

Na ez, alapjáraton kiütötte a biztosítékot. Az ilyennek bele kell lépni a szájába.

Emberek, az egy dolog, hogy van olyan aki nem bírja őket. Legrosszabb esetben, rühelli a bandát. De akkor miért érdekel az, hogy tönkretedd? Ha utálsz valamit/valakit azt kerüld el és tojd le magasról! De te csak azért is foglalkozol az ő lelkének összetörésével. Erre bezzeg nem gondolsz? Az emberek néha foglalkozhatnának a saját életükkel, mintsem hogy másét akarják tönkretenni.
Erre ébredni, nem valami felemelő érzés. Első dolgom volt megírni ezt a cikket, akinek negatív kommentje van, az tartsa meg magának.
Szerintem, azok akik utálják a bandát, békén hagyhatnák a rajongókat. Mert nap, - mint nap találkozok olyan posztokkal, ahol az utáló lerib*ncozza a rajongót. A sok gerinctelen. :)

Ezzel senkit se akartam megbántani, de aki megsértődött, annak oka van.
Magára ismert a szidók csapatában. Amiről én nem tehetek. Próbáljon változni. Vagy ne. Az én életem attól még rendben van. :)
A Directionereknek meg; KITARTÁST! Ha Zayn kiválását túléltétek, mindent túl fogtok! :)   

3 megjegyzés:

  1. Én személy szerint, nem vagyok az a nagy directioner. Nem is, inkább úgy fogalmaznék, hogy nem tartozom a sikítozó, koncertre járós fanok csoportjába. Én inkább otthon ülök, néha meghalgava egy-egy számukat. Így pont emiatt nem is tudtam ezekről a dolgokról. Azt tudtam, hogy Zayn kilépett, viszont a többiről fogalmam sem volt. És őszíntén, ahogyan olvastam ezt a bejedzésedet, a szívem szakadt meg. És attól függetlenül, hogy nem vagyok egy nagy fan, sírva fakadtam olvasás közben. Kívánom, hogy minden jóra forduljon a banda életében. Köszönöm, hogy megírtad ezt a bejedzést, sokat segítettél a megértésben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad, és kommenteltél, nekem ez jelent sokat és ezt köszönöm! :)

      Törlés
  2. Szia, én is csatlakozom az előttem íróhoz. Nem tudtam, hogy ilyen őrült és bántó dolgok történtek a fiúkkal :( Köszönöm, hogy felvilágosítottál :) (még ha nem is tehetek semmit ezek ellen :( ) Remélem a dolgok azért majd jobb irányba fordulnak...

    VálaszTörlés